HOUSE + stand by me

HOUSE ÄR SÅ GRYMT!

 

Första träningen idag och det va såå kuuull =D ser fram emot att få lära mig mer!
Var hos lollo innan och jobbade med vårat svenska arbete och hade as kul åt det sen ringde en as rolig människa så lollo och den människan sjöng tillsammans genom telefonen olika låtar som "stand by me" och jag typ dog åt dom flera gånger om! sååå kul ;D

 

Tänkte bara på den här när dom började sjunga:
Och jag fleakade in som barney, men lollo fattade inte vad jag höll på med för hon hade inte sett videon, meen NU ska hon få se vad jag höll på med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test