Det är bra med mobiler!

Idag så va jag hos lollo efter skolan, vi hade gjort våra "ärenden" och köpt blå kiosken (som var föör länge sen!), Ja och så satt vi och jobbade på vårat naturkunskaps arbete med jonas och det va hälfen flumm häflten jobb, som vanligt.

 

Sen så på bussen hem igen så frågar en söt liten gumma om hon kan få låna min mobil för hon hade hoppat på fel buss och hennes dotter var nog orolig för att hon inte kommit hem, jag bah, jamen visstvisst! Så ringde hon coh så fick jag 20kr! och jag hatar sånt! jag vill inte ta emot pengar, speciellt när man bara gjort nått allmänt, typ, ett tack hade räck fint för mig :P men ja hon insisterade och min mormors röst hördes tydligt "erbjuder nån dig något ska du alltid tacka ja!" så jag bah "okej hehee:(" haha ångest! men aja ville hon ge mig 20 kr så får hon det i guess

 

SEN så skulle jag skulle ta den läskiga långa vägen hem från busshållplatsen, som ser ut såhär!

 

men som tur är så har ju jag min kära räddaren-i-nöden-mobil så jag ringde en vänn som ville prata med mig heeela vägen hem! sen dog hanns mobil! haha bais! ;(

Kommentarer
Postat av: My

Hej :) tänkte fråga om du kunde visa nå lätta ögonskuggs målningar? har fått en sån här box med ögonskuggor som du har och då tänkte jag att de skulle vara kul att lära sig lite mer om de :)

2011-01-11 @ 18:13:40
URL: http://mynordqviist.blogg.se/
Postat av: linnea

hej, kan man få fråga varför du kallar dig för Chitty-D ? :)

2011-01-12 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test