Dag 16 – Min första kyss

okej, det är typ nu jag undrar varför jag inte läste igenom alla rubriken innan jag började med detta!?

 

Okej men jag kommer i alla fall ihåg den väldigt tydligt, vet dock inte hur mycket jag vill dela med mig av det.

 

Jag kom ihåg att jag alltid ville ha det så film-perfekt som möjligt, att det skulle vara värsta romantiskt och fint typ, men det blev nog inte riktigt så, och det tog typ 395404 timmar för oss att våga också, båda var extremt blyga då. jag va sjukt nervös iaf och hade ingen aning om hur man enns gjorde, det visste inte han heller, men han va lite mer "modig" än jag när vi väl hade börjat. Skumt vare iaf, en helt ny värld, helt ny kännsla, helt nytt allting lix. Det är nog inget man kommer glömma så enkelt! Ibland vill jag hoppa tillbaka till alla "första" för det va så mysigt och spännande och speciellt, det va det störta som nånsin hänt mig typ! jag vill känna så igen! haha ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test