Dag 11 – Mina syskon

jag har 3 syskon. En ett år äldre syrra, En 6 år yngre syrra och en 10 år yngre bror.

 

Jag är altså ett sånt där "mitten barn" tillsammans med min lillsayster då. Och det märks verkligen för min stora syster har alltid fått en massa uppmärksamhet, hon är öppen och frammåt och social osv och jag har stått i henens skugga typ hela livet. Samma sak äre för mina småsyskon fast den yngsta har mest uppmärksamhet och är mest livlig och social, medan min lillsyrra står i hanns skugga typ.

 

Så så är det, jag älskar mina syskon och jag skulla känna mig så ensam utan dom, visst så kan det vara sjukt jobbigt, men i guess att det är värt det ;)

 

lillbror synns inte hahah ;(
stora syster och lille bror ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär dig stava för fan

2011-01-06 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test