Barista Barista!

Idag efter historian så lunkade jag, åsa och lollo till stan, vi va in i typ nästan alla sundsvalls caféer och frågade om dom hade milkshake eftersom lollo va såå sugen på det men vi ville inte gå in till donken!

 

Såklart så har inga cafeer milkshake.. på vintern! Så vi tänkte att baristas frapista va mest lik, och när vi kommer dit så funkar inte deras sån sak! (HAHA) så lollo fick ingen milkshake!

 

MEN jag fick en gratis chailatte av henne för hon fick en gratis varmdryck när hon laddade sitt stammis kort ..eller nått???

 

så woopiieee till mig =D
åsa och lollo
lollo och töntiga jag! (handen på iphonen som vanligt) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test