Är jag manlig eller bambi?

Min kära vän swenki hade skivit lite rolig (och sant) om mig så tänkte dela med er till er som inte vet hur/vem jag är ;D

 

Johanna känns lite som bambi fast ändå inte. Hon gillar att tro att hon är sportig, atletisk och manlig. Fast ändå måste hon anstränga sig för att verka seriös och inte göra piruetter på idrotten. Hähä. Och vem skulle någonsin få för sig att en liten tjej på typ 1.50, smal som en sticka med rosa hår någonsin skulle vara manlig? Det manligaste Johanna gör är nog dom där målbrotts utropen hon kan göra ibland, och då låter hon ändå mest som en kyckling :) Men jag gillar henne ändå. Dock inbillar jag mig ofta att hon tycker att jag är brutal och elak, men det är för att hon ser arg ut när hon är borta i sin egen värld. Man undrar ju vad hon tänker på då liksom, man kanske borde akta sig ändå. Vi har känt varandra sen första dagen på gymnasiet där hon inledde våran vänskap med att säga något i stil med "Sa dom nåt viktigt som jag missade förut?". Jag är inte hennes idol men hon imponeras över mina kunskaper i att laga vegetarisk färs uppenbarligen. Och så tycker hon att jag använder svåra ord.. men det kan bero på att (lollos momor säger att) hon inte är svensk. Men det är tur att hon har mig och Åsa så att vi kan tänka åt henne :') Babbe. Pussssss

 

 

Det är sååå mig varenda mening! haha =D puss på swenki! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha! No offence på något som sagt :D

2011-01-20 @ 17:42:42
URL: http://hanananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test