What keeps me going

Naw! ! !

 

Det är när folk bloggar om MIG, tipsar om MIG tycker MIN blogg är bra, som jag känner att jag gör nån nytta,  eller att jag faktiskt kan inspirera folk och sådär, att dom bryr sig, att JAG KAN lyckas!

Från: http://thatstargirl.blogg.se/



Från:http://gaymachine.blogg.se/



Det blir mer och mer och jag känner att jag vill satsa mer på bloggen och sminkningar och så nu, tills nu har det varit, "kolla vad jag gjorde idag, det va kul" Nu vill jag sminka FÖR bloggen, för er för att bli bättre och för att inspirera och visa vad jag kan.

 

tack alla er som bloggar och tipsar om mig, fortsätt så så blir jag glad och peppad på att blogga bättre! =D

Kommentarer
Postat av: Andreea.

Woho! Kör på :D

2011-02-04 @ 17:05:15
Postat av: Anonym

hur får du håret att stanna sådär volymat, för när jag tupperar det så. så blir det platt igen! ;(

2011-02-17 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test