Studentmössan!

Juste! Min Studentmössa har kommit!

 

 

Random Gymnasie fakta:
Jag har gått Medieprogrammet, jag visste att det skulle bli media sen jag gick i 8an men trodde jag skulle välja John Bauer, och jag är så stolt över mig själv att jag INTE valde det!!!

 

Jag valde inte media för att vara lat och chilla utan för jag ville göra stora roliga projekt, vill inte sitta still och räkna matte hela dagarna. Jag valde det nog mest för Film och foto, men den blev jag intresserad av grafisk design också!

 

Efter några veckor på media så började jag ångra mig och frågade mig själv "VARFÖR VALDE JAG INTE FOTO!?!!?" hur som hellst så var jag kvar på media och är super glad över det för jag har världens bästa klass och roliga och bra lärare och jag får nu i 3an äntligen visa vad jag går för!

 

I början i 1an fick jag en kännsla att det här skulle bli de 3 bästa åren i mitt liv, och jag står fast vid det, det har varit super kul och lär gråta sönder mina ögon på studenten! :(

 

 

 

 

Btw så är gårdagenssmink as färsht! eller? :O


Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

med mediagymnasiet menar du det i nacka då?

är nämligen själv i den situationen att jag måste välja mellan john bauer och mediagymnasiet..

2011-07-05 @ 22:15:16
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test