Projektarbete = stress!

Stressar snart sönder på projektarbetet, det går ju bra, jag vet det vi kommer lyckas men jag är ändå stressad :S gah!

 

Så jag är busygirl_92 just nu! Skickat iväg massa sponsorförfrågnings mail och ringt till massa ställen, sen så är kommunikationen innom gruppen mycket dålig så jag försöker lista ut hur man ska lösa det om det inte funkar med sms eller facebook?

 

Hmm.. aja sen så har jag inte gjort mycket idag, Gjorde ett test i en utbildningkatalog, och tänka sig!!

 

Det här va några exempel på vad jag skulle passa som, och vad på den listan förutom tolk och florist skulle jag INTE vilja vara!? Sen att jag prickade in på Make up artist OCH fotograf va ju bara så stört! nu är jag bara ännu mer PEPP på att bli make up artist!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test