Energidricka = livsfarligt!

hej nu ar jag i Dubai! det ar underbart men kommer blogga mer om det senare!

forst vill jag bara varna alla att INTE DRICKA REDBULL!

Varfor inte?  Jo for jag svimmade pa planet!!

trodde det va for jag atit daligt eller sa men pappa sa att det var nog for jag druckigt red bull innan nar jag va stressad, det kan gora sa hjartat far problem blabla och man kan fa hjartstopp!!!!!

Sa jag kunde ha dott licksom!

Tankte bara varna lite snabt, skriver mera sen om allt, nu mar jag as bra och lever livet i paradiset! har dock brant mig haha opsi! sjukt soligt och varm och bast! :D

PEACE!

Kommentarer
Postat av: liiiiinnnn

Det är folk som har dött pga av red bull. Det är t.o.m olagligt i t.ex norge. Så red bull kan faktiskt döda en...

2011-04-20 @ 22:25:23
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dricker inte red bull (Har däremot druckit det nångång, för flera år sedan), och kommer definitivt inte göra det nu när jag läste detta :O

Hoppas att du har det bra i Dubai Johanna! =D

2011-04-20 @ 22:45:03
Postat av: Anonym

^Glömde att skriva bloggadress:

http://emmasreflection.blogspot.com

2011-04-20 @ 22:46:25
Postat av: CC

En fd.tjejkompis moster dog för att hon hade druckit Red bull.. Sjukt.

Och sjukt ovärd dricka att ens lägga pengar på.

Bra att du mår bra igen!

2011-04-20 @ 22:55:33
Postat av: stephanie

förr om världen blandade jag redebull och alkohol. Men jag blev riktigt dålig. Jag kunde aldrig sova efter att jag kom hem från krogen, hjärtat bara sloog i 390 hela tiden. Nu dricker jag inte det längre. Och det är faktiskt inte gott.

2011-04-24 @ 09:25:01
URL: http://streetsofsteph.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test