Klippa hår?!

Jag kan inte klippa hår, och är dålig på styla!.. ja det enda jag är bra på med hår är att locka, platta, färga andras hår och tupera i guess...

 

Men även fast jag vet detta så klippte jag mig själv i förrgår... Blev så misslyckat att jag började skratta åt mig själv!

 

Tänkte låta mormor eller swenki klippa till det lite nånting men istället kom en ängel i mitt liv! ha ha ha! DORION!
Hon bad mig göra en flyer till Custom & Hot Rod Show som är nu i helgen och jag sa självklart ja till det, så frågade hon vad jag ville ha för det, tänkte säga inget alls men sen kom jag ihåg mitt misslyckade försök i att klippa mitt hår.. SÅ hon ska klippa till det och jag är överlycklig över det :D TACK!

 

remeber kids, dont cut your hair at home!

 

Dorion är världens bästa frisör btw! Ni i Sundsvall borde gå till henne!: http://www.daredesign.se/blogg/ salongen: http://salongbarock.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test