Efter ca 7 timmar...

så är jag klar med håret!

 

Det vart lite spontant, inte så planerat alls.. Jag hade funderat på om jag skulle färga håre svart nu eller vänta och så var jag på stan och bah, men jag färgar idag! Sen så hade jag sett i förrgår att jag hade för lite av det svarta löshåret jag hade hemma, och det var mycket slitet och bara fult, så ja.. jag gick och köpte löshår också XD haha!

 

Så nu ser jag ut såhär.. tihi!

 


 

Före:

Kort brunt! :D (och inge smink ;D)


Efter:


Svart och långt! (och massa smink, från inglot! <3)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååhhh du är så fin i svart hår!! :D

2011-04-30 @ 14:18:57
Postat av: pimpXprincess

Jättefint :)

2011-04-30 @ 14:21:34
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du löshåret?

2011-04-30 @ 16:41:50
Postat av: Liz Kruskopf

använder du dig av clips just nu? :)

2011-05-26 @ 18:04:45
URL: http://lizkruskopf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test