Världens Bästa Älskling<3

hej!

 

igår och idag har spenderats med min baby<33 älskar honom så mycket =D

 

eftersom jag va sjuk på min födelsedag så fick jag presenter igår och så bjöd han ut mig på middag idag =D ihh =D<333

 

världens sötaste!<333

 

 

Du förstår mig, även fast vi är så olika. Du är där för mig och stöttar mig, vad det än är! Du litar på mig och tror på mig och går inte emot mig. Du är så rolig och spontan, och har den där blicken =D Du offrar så mycket för MIG, jag älskar att du älskar mig så mycket som du gör<3 Du är obeskrivlig bäst och betyder så mycket! Jag vill aldrig vara ifrån dig, Det är med dig som jag mår bäst, du tycker/säger inte att jag är korkad, knäpp, konstig, har störd humor, för noga och petig, dålig musiksmak,osv även fast vi är helt olika i allt de där, för att du älskar mig för den jag är! är så lycklig som har dig! jag älskar dig! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test