svar

"Har en fråga till dig om Dansen.
första gången du gick på en danslektion, va det inte pinsamt och svårt då? :o
funderar på att börja dansa, men är galet blyg >.<"

 

första danslektionen jag gick på kommer jag inte alls ihåg, va typ max 6 år då. och så började jag tillsammans med min storasyster.

 

meeen, sen hade ju jag ett uppehåll ett tag, sen började jag på ett ställe och där började jag också med syrran så det va lugnt meeen det är klart att man inte gör sitt bästa och man håller sig långt bak, jag va vääldigt blyg i då också.

 

 

sen för 1 år sen började jag på en annan dansskola och började själv och det va inte alls läskigt för då va jag van och jag ville ju verkligen bli bra på det här så jag tränade as hårt och sket i om nån va bättre där eller om nån såg när jag gjorde fel, för det gör verkligen ingenting, ingen bryr sig! det är bara starkt om man vågar göra fel. och annars kan man inte lära sig.

 

 

så mitt råd är att bara BÖRJA se hur det känns och om du inte alls tycker om det så gö det inte heller XD sen kanske du kan fråga om nån av dina kompisar vill gå med dig, så är du inte ensam i början.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test