Svar till Anonym

Har fått massa frågor av en anonym. snälla säg vem du är för jag tycker om att veta vilka som läser min blogg osv, speciellt när dom har massa frågor och sådär =)

"tack för du svarade, det betyder så enormt mycket :)har ganska många frågor till dig men jag skriver bara några av dom :)
du har ju skrivit lite om vilken hårfärg osv om du ska byta om 2-3 månader, blir det inte dyrt då om du måste köpa nya keratin-vax slingor eller vad dom kallades? 
Är det inte besvärligt och borsta håret på morgonen, är du inte rädd för och fastna med borsten i dom små "vax klumparna" som håller kvar det håret i ditt normala hår?
Angående ditt gamla hår.. då hade du fluffigt och jätte fint, men när jag vill ha sånt fluff funkar det inte utan att det ser cp ut :( jag har kollat på massor med videos, inkl din och sandras jag har kanske sett den 7 ggr.. Men jag får aldrig till det, en gång blev jag kanske 50% nöjd men då blev det platt efter 1 timme (vad har jag gjort för fel?) :( Jag får väll köra på och ha mössa i korridorerna ist.. För platt hår är ju inte fint, det passar inte på mig iallafall! och eftersom jag använder clips blir det ju buckligt osv, och om man toperar för mycket slits det ju på håret! vad ska jag göra!? :(
det blev ganska långt förlåt för det.. men du är ju liksom expert på allt! med hår och smink osv :)
kramisar <:"

 

 

svaren:

 

blir det inte dyrt då om du måste köpa nya keratin-vax slingor
Jorå om det kostar runt 2000 varje gång så blir stört dyrt ;D Man får prioritera och spara/jobba helt enkelt. Jag kanske kommer gå runt en månad helt utan löshår, vem vet :P Sen så får du tänka för dig själv, "är håret SÅ viktigt för mig?" för 2000 är väldigt mycket, spec när man inte har egen inkomst.

 


Är det inte besvärligt och borsta håret på morgonen
Nej varför skulle det vara det? inte alls. man bör sova med flätor i håret just för att det inte ska trassla till sig så det är som att borsta som vanligt.

 

är du inte rädd för och fastna med borsten i dom små "vax klumparna" som håller kvar det håret i ditt normala hår?
nej, jag har en borste som är speciellt gjord för löshår, det är lite olika nivåer på "taggarna" och så, dom kommer inte in så lång i håret så en sån ska man ha om man har lösår :P

 

Angående ditt gamla hår.. då hade du fluffigt och jätte fint, men när jag vill ha sånt fluff funkar det inte utan att det ser cp ut :( jag har kollat på massor med videos, inkl din och sandras jag har kanske sett den 7 ggr.. Men jag får aldrig till det, en gång blev jag kanske 50% nöjd men då blev det platt efter 1 timme (vad har jag gjort för fel?
Precis så var det för mig i början också. men det enda man kan göra är att fortsätta öva, och överdriv som bara den! så mycket som du kan! sen kamma lätt ner. och det kan också vare för att ditt hår är för fint, men om du håller på att tupera så varje dag så kommer det bli mer risigt då blir det enklare. =) och det där med att clipsen bucklar ut, pröva använda dust it och tupera lite lätt där, dust it är skit bra och håller hela dan. =)

Kommentarer
Postat av: Annika

iih du är bara bäst! :D okej det får jag testa

btw jag heter Annika har inte orkat skriva något namn bara då och då men nu vet du iaf vad jag heter <:

hur viktigt tycker du håret är för dig?



och ett stort tack för du tog din tid och svara jag blir så himla glad :)

You made my day!

2010-09-05 @ 13:56:22
Postat av: Annika

förresten finns det något speciellt dust it som du tycker är bra? (märke osv)? :)

2010-09-05 @ 14:00:06
Postat av: fanny höglund

jag undrar hur du kunde fixa "kändis" myspace :)

2010-09-06 @ 16:25:40
URL: http://fannysnapshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test