Politik och dans, och hår där i mellan

Idag så vare en valdebatt på skolan! där en representant från varje parti kom och svarade på massa frågor, ganska intressant tycker jag! ;D

 

Jag kommer ju få rösta i år så jag känner att jag måste hänga med så jag känner att jag röstar på rätt parti, så nån vecka sen började jag plugga på och va öppen mot både blå och röd, men nu är jag iaf stensäker på att jag är blå men vilken av dom ska man rösta på då? moderaterna? kristdemokraterna, folkpartiet? skitsamma, det löser jag sen ;D

 


EFTER DET

 

vare lite mer skolan sen så fick jag håret om-färgat och fixade utväxten så nu är jag fräsch och fin till skolfotot i mårrn ;D

 

sedan vandrade jag vidare till dansen, gick riktigt bra ;D wihoo

 

PEEEACE!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kanske moderaterna? c: gör so du vill! :)



när du färgade utväxten, hur går det för vaxet som är i ditt vanliga hår? slits dom eller ??

2010-09-08 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test