mitt hår under det senaste året

det va nån som ville att jag skulle visa hur mitt hår sett ut under det senaste året, så jag gör väll det ;P
sept 2009
sidecut och blond lugg, ganska snyggt endå men jag klippte sidecut mest för att min framtida industrial piercing skulle synas, men sen blev det ingen piercing XD så jag har sparat ut sen dess, men NÅN gång i framtiden ska jag banne mig ha en industrial på mitt öra! ;D

 

okt 2009
ett tag där hade jag svart löshår under min blonda lugg.

 

nov 2009
sen drog jag fram lite av det svarta ovanpå det blonda.
dec 2009

 

jan 2010
sen så hade jag sådär.. :P tror jag skaffade nytt löshår typ då också, fast det va sämst.
feb 2010

sen färgade jag och sandra bort lite av det blonda och det va nästan det roligaste jag vart med om HAHAHA aah kaotiskt!! XD för jag va tvungen att skydda det blonda som skulle vara kvar när vi skulle skölja ut för annars om den svarta färgen skulle komma över det blonda så skulle det bli grått (vilket har hänt innanXD) och jaa.. HAHA altså jag försökte stå i alla vinklar och det slutade med att sandra typ garvade sänder sig själv och skrev till alla vad som hände medan jag stog där och försökte ha huvvet helt vertikalt och lösögonfransarna slet jag av för dom förstörs om dom är i kontakt med vatten, och så hade hela mitt vita linne blivit typ brun-fläckigt och all mitt mink hade smetats runt mitt ansikte HAHAHAHA sjukt kul XD låt os inte göra om detta sandra!1

mars 2010

i mars vare typ likadant, fast nu hade jag upptäck läppstift! ;D

 

april 2010

Sedan vart det helsvart!

 

maj 2010

Här återförenades jag med min naturliga bruna hårfärg ;D + lite lila och rosa ;D

 

juni 2010
samma sak den här månaden.

 

juli 2010
här hade det bruna blivit lite ljusare och det lila/rosa va typ helt borta :O

 

aug 2010
i augusti hade jag skaffat mig mitt efterlängtade rosa/röda LÅNGA hår :D

 

sept  2010
och samma sak här.
tror jag kommer ha rosa /röda nyanser ganska länge, utav alla hårfärger osv som jag haft så är det här det jag trivs bäst i :O =D

Kommentarer
Postat av: sandra

guud, underbart hår du har människa :o

2010-10-07 @ 01:30:32
Postat av: hanna andersson

om man söker på industrial i örat så kommer en bild på dig som länkar till det här inlägget ;D

2011-02-13 @ 22:00:38
URL: http://hannaandrsson.blogg.se/?tmp=24191857
Postat av: Lovisa

fett fiint klippte du själv eller asså sidecut :P<3

2011-02-19 @ 20:26:46
Postat av: Claudia

Grym hår,men du jag undrar en sak. Jag har nu helsvart hår och jag funderar på att bleka luggen så att det blir lite blonda slingor i den. Hur många gånger fick du bleka och hur gjorde du det :o

Tack i förhand :)

2011-03-21 @ 18:41:37
Postat av: alexandra

Jättesnygg ju!

2012-08-04 @ 19:19:01
URL: http://alexandraas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test