from the P to the othoshop!

haha

 

svar till anonym: jag använder mig ALLTID utav photoshop! jag har CS hemma och CS3 på skolan. har använt PS sen jag va as liten för min pappa lärde ut det osv, men blev seriös kanske 4-5år sen.

 


Och, ja CherryRed vinner ju med Rött efter och jag håller fullständigt med XD haha va glad jag är att ni tycker som jag :D


 

fast endå kan jag inte bestämma mig vilken utav dom jag vill ha mest.. vi får se vad framtiden har att erbjuda.

 

det va egentligen meningen att jag skulle ha något mer rött i det rosa, men löshåret skiljde sig från test slingan, men det vart snyggt endå, kan ju ha flera olika så nästa gång när jag inte har så brotom dessutom! så då ska jag ha mer rött och mindre rosa =D eller bara rött? hmmm det får bli en överraskning! men det kommer bli om 2-3 månader ;D

 

i still love my piiiink hair ;D

 

 

random bild jag tog när jag vilade på en bänk när jag egentligen skulle fota till en fotouppgift, men det va precis då jag blev sjuk så jag orkade inte, stackars lilla jag ;(  tyckte det va fint iaf, kändes som sommar :O

 

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du svarade, det betyder så enormt mycket :)har ganska många frågor till dig men jag skriver bara några av dom :)

du har ju skrivit lite om vilken hårfärg osv om du ska byta om 2-3 månader, blir det inte dyrt då om du måste köpa nya keratin-vax slingor eller vad dom kallades?

Är det inte besvärligt och borsta håret på morgonen, är du inte rädd för och fastna med borsten i dom små "vax klumparna" som håller kvar det håret i ditt normala hår?

Angående ditt gamla hår.. då hade du fluffigt och jätte fint, men när jag vill ha sånt fluff funkar det inte utan att det ser cp ut :( jag har kollat på massor med videos, inkl din och sandras jag har kanske sett den 7 ggr.. Men jag får aldrig till det, en gång blev jag kanske 50% nöjd men då blev det platt efter 1 timme (vad har jag gjort för fel?) :( Jag får väll köra på och ha mössa i korridorerna ist.. För platt hår är ju inte fint, det passar inte på mig iallafall! och eftersom jag använder clips blir det ju buckligt osv, och om man toperar för mycket slits det ju på håret! vad ska jag göra!? :(

det blev ganska långt förlåt för det.. men du är ju liksom expert på allt! med hår och smink osv :)

kramisar <:

2010-09-04 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test