Fan or Fake?

hmm, hittade nyss en as rolig sak, två bilder på mig och Sandra med massa blinkade och rörliga saker runt om, och tyckte det va jätte gulligt, sen såg jag att det stog "me and angie", och bah. hmmm jaha äre fakes!?!  :@ youre going doooowwwnn fakes!
http://bln.gs/b/1vc2mu

Brukar inte orka med fakes men idag har jag inget för mig, så jag gjorde ett account på den där jobbiga sidan som jag fattar 0 av, sen hittade jag mer bilder på mig och blev faktist rädd, iaf så för att kommentera till den där personen så måste man vara vänner, så nu måste jag vänta på att den där personen ska acca, men eftersom migg nicname är "ChittyD" (både Chitty och Chitty-D va upptagna.....), så lär hon ju inte acca för då  förstår hon väll att det är jag.. gaah jag ger upp!

 

ja ni förstår varför jag inte orkar med alla fakes! det tar tid och ork, vilket jag inte vill lägga ner på nån osäker fake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test