danstävlingen i västerås

Gick inge bra för mig:(

 

Åt skit lite så hade ingen energi, insåg jag när jag väl va på dansgovlet och då vare typ kört, sen försökte jag stoppa i mig massa mat till street paren men det va inte så enkelt eftersom jag höll på spy upp allt för jag va så nervös, men det gick iaf mycket bättre än singel men det blev ingen pall. sen singel discon va ju bara ett skämt HAHAHA jaa, och så skulle vi ju dansa disco par men det va så mycket strul hit och dit så vi sket i det xD

 

är en tävling om typ 2 veckor igen, vet dock inte om jag ska dit, kostar ju pengar och jag har nog inte tid att träna.. vi får se =)

 

 

bild på bussen påväg hem, frääääsch chey! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test