who cares? not me

jag beundrar nästan människor som orkar bry sig om hur andra människor ser ut, om dom är snygga eller inte, om det ser ut si eller så och blablabla det är så konstigt, för ingen bryr sig, jag bryr mig iaf inte vad nån människa tycker om hur jag ser ut, vill jag ha din åsikt så frågar jag efter den.. fast det är ju lite svårt nr du är anonym ;D satt.. slösa inte eran dyrbara tid på att döma folk, det är inte eran/din uppgift att göra så. slappna av och njut av ditt egna liv, alla är vackra och underbara som dom är, är ju bara kul att man vågar stå ut och vara lite extra kreativ om man känner för det? då borde man få göra det tycker jag oavsett om det blir fult eller snyggt enligt andra.. va snäll blir mitt sista ord ;D

 

..värsta predikan..XD :O


 

i morgon ska jag först på dansen men kommer inte kunna dansa med min förkylning :( ska dit iaf, sen ska jag baka bullar med mormor! wiieee haha =D sen ska jag nog äta bullar och städa runt i mitt rum och slänga saker och packa saker^^ flyttar snart!!! =D
tänka sig att en av dom första bilderna jag tog med min D60 va just på bullar!  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test