svar till 2 anonyma

1. En fråga har sandra löshår? 
om inte, sjukt fint hår! ( annars också xd )

 

Ja sandra har löshår, clipons =)

 

 

2. Fint hår, vad heter hårfärgerna? Alltså med bokstäver och siffror osv?
Hur full blir du på fester?

 

Hårfärgen är fortfarande en egen blandning av rött och rosa av min frisör, färgerna är från goldwell. vet inte siffrorna.
Jag blir väll lagomt full, dock är jag väldigt sprallig och glad normal så man kan tro att jag är fullare än vad jag är, men låt dig inte luras, jag dansar runt som en galning full som nykter ;D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många gånger måste du färga håret för att få det sådär? och vad hade du för färg under?

Och får du festa? När du tror på gud?

2010-10-26 @ 23:41:59
Postat av: Mandus

haha ja det är sant! :D

Haha skulle vara jätte schyst om du ville fixa det, gör det när du har tid och lust :) Ja bara något enkelt, något som kanske skulle vara en liten idé till det är ju att jag är gay så inom det temat kanske :) Kramz

2010-10-28 @ 20:56:18
URL: http://manduuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test