"Ni förstår inte :("

igår va kul kul kuuuuuuuuul =D

 

lite kortfattat så vare utgång med Johan, Martin och Dennis. Först va vi hos Martin och chillade sedan gick vi ner till stan och så hade Martin glömt sitt leg så han och Johan åkte tillbaka med taxi för Dennis pengar och hämtade det och sen gick vi runt och slutade på irish, va där en stund sen gick vi hem ^^ =D

 

 

citatet: "Ni förstår inte mig", eller, "vi förstår inte martin" osv sades mycket under kvällen eftersom sist vi var ute så hade martin sagt "Du kommer inte förstååå :(" till mig utan anledning, (han va lite depp) så sa jag det igår att han hade sagt det hahaha :D

 

Juste sen pratade jag med Sandra i telefon typ 3 gånger under kvällen och det va sjukt kul HAHAHA hon va i Falun och va sjukt full hahahaahihhihihi  ;D<3
hahahahahahahah =D
Grabbarna! Vi körde armbrytning också jag va svagast haha ;'( Dennis va starkast :O
HAHAHAHAHAHA KINDERNA! ÖGONA HAHA :DD
GOD JUL!!!

Nästa Helg blire "party" igeeeeeeeeen =D då ska vi in på memento även om det kanske kostar ;D men då ska sandris med också och förhoppningsvis mer folk =D hoho =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är Killarna på bilderna? :D

2010-10-19 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test