"its time for afrikkaaa"

har haft shakiras låt i hjärnar halva dan haha blir aldrig less :D

Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

 

och det kan jag skylla therese och hennes bil för haha jag fick skjuts av henne igår och så spelade hon den ;D

 

 


 

 

Nu ska jag snart baka nått till skolan men VAAAAAAAAAAD!? ingen aning, för jag vill inte baka cupcakes, och nån annan ska bara brownies och en annan kola kaka så jag har inget kvar som jag typ kan? XD :(


Kommentarer
Postat av: jenna

Oj oj oj, måste bara säga att du är riktigt vacker kvinna! :D

2010-10-14 @ 19:19:37
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anonym

MISFITS VÄST FRÅN KISSIN' BOMBS TILL SALU!! :D

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120292096

2010-10-14 @ 20:16:56
Postat av: Anonym

jag har en fråga, hur fick du din hårfärg att hålla så bra? o: Den ser jättebra ut ^^

2010-10-14 @ 20:46:53
Postat av: Alexandra

Hoppas du kan svara på detta Men jag undrar vilken linje du går? För att det verkar som om du får hålla på mycket med foto :))

2010-10-14 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test