80 tal!

På skolan håller vi på med ett projekt så vi fotar fastigheter och så, sen på vissa speciella så samarbetar vi med Mode/Design och då har min grupp 80 tal och idag provfota/fixade vi lite, ska fotas mer i mårrn, såhär blev sminket på den ena, den andra fick jag inget bra bild på för hon orkade inte vänta på att jag skulle ändra inställningar XD haha men mer bilder i mårrn! :D

 

riktigt 80 tal! eller? XD

 

Hade inget tid på mig att sminka så jag skyndade igenom och slarvade som bara den haha vrf lyckas jag alltid få folk att stå och klaga på mig att jag tar för lång tid på mig? ;D sen ger jag upp och blir så missnöjd med resultatet ;D OH WELL!

 

Inspiration:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test