saker du inte viste om mig (härma lollo)

1. Jag hatade rosa, rosetter, gulligt, smink, hårspray och allt med tjejer att göra mellan ca 9 och 15 år ålder xD

 

 

2. Jag har spelat trumpet, och var riktigt bra på det också ;D

 

 

3. Jag är hyfsat snabb

 

 

4. Jag har min aldra bästa vän i Qatar (mellan östen)

 

 

5. Jag är övertygad om att fåglar är onda och sakta med säkert planerar en attack mot världen.

 

 

6. Antigen så lär jag mig nått snabbt eller aldrig.

 

 

7. Min mamma kallade mig för hennes "skogsstjärna" när jag va liten för jag satt alltid helt lugn och stilla och kolla ut mot skolgen och tänkte.. tydligen XD

 

 

8. Jag har velat börja i typ allt.. ishocky, konståkning, karate, vollyboll, badminton, cross, you name it!

 

 

9. Jag har velat bli: Delfinskötare, fashion designer, flygverdinna, tågverdinna, AD på en tidning, advokat, Dansare, Konstnär, Webbdesigner, cake decorator, jobba med 3D, modell, kameraman, filmdirector, låt skrivare, rockstar (haha), fotograf, makeup artist, hårstylist, och säkert mer.. XD

 

 

10. Det kommer sluta med att jag blir lärare i nått... xD

I dare alla ni att också skriva 10 saker om er som folk inte vet! =D

Kommentarer
Postat av: Julia

Fåglar är typ as läskiga ;o Awesome blogg btw <:

2010-11-16 @ 18:47:23
URL: http://juliaoberg.webblogg.se/
Postat av: intrix

Åh vi typ älskar din blogg och din stil!

Det skulle vara typ underbart att få träffa dig någon dag! Jag (felicia) skulle kunna döda för att se ut som dig! Du ger oss mycket inspiration :D

2010-11-17 @ 20:33:07
URL: http://intrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test