All i do is pluggpluggpluggar!

haloj!
Guess what!? jag ska plugga idag!! (NO SHIT!?) hehehähä :(

 

gör det nästan varje dag ju:( och när jag pluggar måste jag ha läsk och nå fika, choklad eller bullar som jag har har idag, vilket jag har kommit fram till att jag blir både fattig och ohällsosamm! det är skolans fel!!!

 

Men går hyffsat bra för mig endå, fick VG på en svenska bok-uppgift =D och G/VG (högsta möjliga var VG) i historia och MVG i foto, MVG i idrott osv.  så ligger det till vilket är kalas bra :D

 

Har egentlgien disco idag men ja, jag måste plugga så det är YTTERLIGARE en orsak vrf skolan och prov försämmrar mig ;( och jag blir mindre social!! haHA! the list goes on and on! no more school!  eller? :O
< p/>

 

ehähähähähäh dryga jag :( ska plugga nu!

tjillivippen!

eller? haha XD åh:(
kan tipsa om en as bra låt: Rymdkraft – Ultramumie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test