BOOOORRINGGG

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - svart. svart och blond
Hur lång var du – 152-155
Vem var du kär i - agge
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja
Vad brukade du göra på fritiden – dansa, fota, vara med kompisar
Vilka umgicks du med – sandra, agge, emelie ett tag och klass kamrater ibland
Var allt bättre då – Inte allt
Skulle du vilja gå tillbaks dit – ne, jag vill till framtiden!
Har du förändrats – ganska så


Nu:
Vad har du för hårfärg – svart
Hur lång är du? – 155-160cm
Vem är du kär i – johan<3
Har du nån pojk-,/flickvän - japp
Vad brukar du göra på fritiden – dansar, fotar, är med kompisar
Vilka umgås du med – johan, sandra, agge o sebbe i guess.. folk.. klasskompisar
Hur ser du ut? – som att jag måste ha pepsi

Har du:
Kysst någon – ne fifan! ;D
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – kanske inte med mening :O
Ljugit för en bra vän – inte vad jag kommer på
Svikit någon – har väll alla

Vem:
Skrev du senast till på msn – johan
Kramade du senast – agge
Sov du hos senast – johan
Vill du vara just nu - mig själv<3
Ringde dig senast –agge

Vad:
Drack du senast – vatten för vi har ingen pepsi:(
Köpte du senast – magnum gold<3
Gjorde du igår – Va med agge och sebbe och hade kul :P
Ska du göra imorn – Vara på praktiken =D och sen dansa =D
Vill du göra just nu – dricka pepsi!
Åt du senast – nån pasta sak
Är närmast dig som är rosa – min stora tröja :D

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – jo..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jadå

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – om inte annat lovat mig själv att inte göra
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – haha jaha här kom den fråganXD
Jag har smugit ut utan lov - hmm.. vet inte:O nån gång kanske
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – vet inte
Jag har en hemlighet som ingen vet om – nej, tror inte det
Jag har fuskat i ett spel – har jag nog ;P
Jag har struntat i ett prov – tro det :O

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – neej
Jag har druckit alkohol – altså?
Jag har tagit medecier mot drepression – neej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – ja^^
Jag har vaknat gråtande – jaa
Jag har somnat gråtande – jaa

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - bara varit på en lääänge sen, så jag vet inte
Jag har sett någon dö - neej
Någon du har känt som nyligen som dött - nja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test