tappat räkningen nu!

Hej!

 

just nu kollade jag min kära myspace och hittade:

 

 

 

Jag vet inte hur många sånna jag har fått!!

 

seriöst!! små tjejer som bah "are you scene" "youre scene right?" osv och sen "teach me to be scene!" "i want to be scene, can you give me some tips" balbalbal ni fattar!

 

 

Men jag blir så ledsen över att det finns så många som lix "NU SKA JAG BLI DET!" ist för att tänka, "NU SKA JAG KLÄ MIG SOM JAG VILL OCH UTTRYCKA MIG SJÄLV SOM PERSON GENOM HUR JAG SER UT!"

 

och jag säger till alla att dom ska vara sig själv, och det kan inte jag "lära dom" och då blir dom typ "jaa, jaa du har rätt!"

 

haha^^

 

 

aja, snart ska jag iväg till dansen, och juste!

 


 

nån kommenterade och ville att jag skulle ha en frågestund sen när jag vart lite mer "settled in" och det är ju såklart att jag kan, men tänkte att då kanske man kan göra det via stickam? =D

Någon frågade va "scene" betydde.
Det är en stil, du kan söka på google/youtube, det är väldigt brett, här är några exempel:

Kommentarer
Postat av: Coraline

Vad menas med "scene"

2010-03-03 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test