superbra!

Hej, jag har inte hunnit skriva nått idag, har varit upptagen med en massa, men, man kan ju inte vara aktiv jämt?
det var några som frågade om vitaminerna.

 

den jag hade tänkt köpt hette silica, tror jag, finn på ica, hemkökp osvosv. MEN jag ångrade mig för den kostade 50kr, och det stod att det "KAN" hjälpa hår, hud och naglar, blabla, och då tänkte jag att jag kan köpa den senare när jag har mer pengar.

 

Fast när jag kom hem sa pappa att vi hade nån sån där med alla möjliga slags vitaminer i, så jag kör på dom ist =)

 

 

Det man ska äta för att få bättre hud, naglar och hår är B vitaminer och jag tror omega3, och främst dricka mycket vatten och skippa läsk och onyttigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test