Då börjas det!

hej!
Nu tror jag att jag är hyffsat klar med designen, kommer säkert komma på nått sen, och efter lovet ska agge min pojkvän fota mig i en studio dom har på skolan (han går foto) så det blir en renare finare bild till headern, och jag är medveten om att "D"et är lite avkapat men det får jag fixa nån annan gång ;D
Nu först och främst ska jag äta nått och ta mig till dansen, sedan ska jag nog sova.  får lägga in alla inläggen från shochit.blogg.se i mårrn, har inte tid idag.
Juste jag köpa massa as bra smink idag, eller, 2 ögonskuggor och 1 ögonbrynspenna, kommer kanske göra en video om dom nån dag.. =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är medveten om att "Hår" bilden ligger med längst ner i hörnet på sidan hela tiden va? :)

2010-03-02 @ 20:16:02
Postat av: ina

Hej, på din header, då är din.. skallle typ förflyttad åt vänster, en fråga, är det bara för mig det är så, eller är/ska det vara så?

2010-03-03 @ 16:19:28
URL: http://ssbsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test