Bort med det oranga!

Om du blekt ditt hår från nån mörk färg till blont så kommer du naturligtvis få lite orange färg på det.

men det går att ordna utan att man måste bleka 39054956 gånger. 

blek först tills du har ditt hår så ljust du vill, sedan för att få bort de lite gula så kan du använda:
1. Silverschampoo
Du använder setta shampoot istället för ditt vanliga på ditt blonda hår. du låter det sitta i 5-10 min
warning: om du applicerar på hår som redan är ljus nog så kommer det få en lila-grå ton på det! så applicera bara på det som är orange!
2. mouse toning

en mouse som du maserar in i det gula partierna och låter det verka i 15-20min.


(båda dessa produkter använder/använde jag, finns att köpa hoss frisören, inte över 200kr st om jag minns rätt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test