BAKABAKABAKA!

NU SKA JAG BAKA WIEE!

 

kommer inte ihåg va dom heter men det är nå mjölkchoklad cupcakes med nån kola-aktig sås, mmm nomnom!

 

 

När jag vaknade började jag läsa på boken igen (jag måste läsa ut på 10 dagar till engelskan det är därför) och jag blev påmind varför jag inte tycker om att läsa.
Jag kommer in i boken för mycket så t.ex. i boken så blev en tjej dumpad och kom i värsta depression, så nu går jag runt och är depp och tror att agge har dumpat mig, fast det va ju bara i boken. jag vet jag vet jag är helt störd, men det händer varje gång jag läser och det är därför jag inte tycker om att läsa.

 

 

 

älskar den här bilden^^

Kommentarer
Postat av: a u g u s t

Hahah <3

2010-03-20 @ 12:44:43
Postat av: såsen

Åh, då får hannah och jag frukost på måndag, nomnonomooommmm =)

2010-03-20 @ 12:51:19
Postat av: EmbLeM

Recept på mjölkchoklad cupcakesen med nån kola-aktig sås tack :P

2010-03-20 @ 18:22:59
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test