wooho!

Vi har tagigt hit min lillsyrras och lillbrosars dator och skaffat mobiltbredband så jag har internet här uppe wihoo!! =D

och jag är så stolt över mig själv för jag satte ihop datan helt själv utan att fråga ! :O



på tal om nått helt annat, nån frågade hur jag fick namnet "chitty-d"

det var en gång...

en tid då jag kallade mig själv för "dilara" på internet eller "xDilara, XxDilaraxX, osv värsta emo med "X"en) ah, men sen fick jag ett nickname av min klasskompis,  "chitty" för vi diskuterade hello kitty så sa jag bara random "hello shitty" . fast vi kom på att det skulle bli bättre om det va med "C" än "S" .. iaf, sen ville inte jag göra mig av med "dilara" så då blev det Chitty-Dilara, sen kort efter bara Chitty-D

tada =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test