Kom och köp!

hej =D
sitter på jobbet nu, det är för lugnt här :(  KOM! FIKA! ;D

 

åker till sundsvall på onsdag kväll, åker hem fredag kväll. =D

 

och jag vet att jag har problem med stavningen och jag försöker mitt bästa att stava rätt, men när jag är här uppe så kan jag itne vara ute på internet så länge så jag skyndar och läser inte igenom.

 

men jag försöker verkligen att ha rättstavat ;D

 

min lärare tror jag har nån dysleksi, vem vet jag kanske har det? eller så är det för jag lärde mig engelska istället för svenska under en viss tid då man verkligen började lära sig stava rätt :P

 

jaha, nu ska jag fortsätta med att vänta på kunder ;D

 

hade bra =D

Kommentarer
Postat av: ina

vart ligger cafét? :)

2010-06-21 @ 19:18:30
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Men du felstavar faktiskt engelskan nästan lika ofta som svenskan. Ett dyslexitest skulle nog vara på sin plats, raring.

2010-06-22 @ 10:26:19
Postat av: Klas-Båge

seriöst.. hur fan orkar du klaga? :PppPpPp

2010-06-22 @ 15:59:30
Postat av: Onödigt yaao.

Hur orkar du skriva och hoppa på alla andra då "Klas-Båge" ?

Hmm.. varför orkar jag ens skriva detta.

2010-06-22 @ 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test