Daisy Chain!

My kind of fashion!

 

råka hitta en bilddagbok som tillhörde ägaren av "daisy chain".
jag blev kär i kläderna!

 

så jag måste bara tipsa om detta företag! 

http://daisychain.se/ STÖRT snygga kläder!

kärlek<3

 

hon syr kläderna själv också! ger min insiration att börja göra mina ideer verkliga. Kläder och smycken osv som jag vill ha finns aldrig, jag hittar på i mitt huvve vad jag vill ha men finns verkligen ingenstans i världen, så då har jag tänkt sy själv, för det är enkla grejer, men det blir aldrig av :/

 

aja, gå in på sidan och bli käääääääär! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test