Svar på frågor

Elin:

hej!
Du satte ju i hårförlängning för ett tag sen, och jag undrar vart du gjorde det nånstans? :) Skulle vara jättesnällt om du kunde skriva lite om vad det kostade, och om håret hållt bra osv. :)

Tack på förhand!

 

Svar: jag gjorde det på salong barock i sundsvall, hos Dorion Chang =D Kostnaden beror på vilket företag dorin beställer ifrån och vilken längd osv, det håller jätte bra, om man sköter det bra!! :D

 

Mikaela:
Vet du någon bra sida med löshår? som inte blir slitet på ungefär 1 vecka! :)

svar: Jag vet att du ska köpa äkta 100% human hair om du vill att det ska hålla länge, (dock så måste du vårda det bra också) internetsidor har jag inte så stor koll på, happyhair har jag beställt slingor ifrån och dom är bra =)

 

Charlotte: Hur många gånger brukar du och din älskling träffas? Är det 2 dagar i veckan eller är det mer eller mindre? =)

svar: hahah vilken underlig fråga, det blir när vi kan lix XD oftast varje helg och efter skolan i typ 15 min :P


Kommentarer
Postat av: dorion

gah, rek inte happyhair, asdyrt! :P

2010-12-09 @ 20:55:41
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test