Shopping!

Idag åkte jag och mamma först till vårdcentralen för att kolla in mina fötter, det va inge fel på dom inte på knäna heller (pjuuf) men jag ska få köpa några inlägg till skorna ändå så jag kan gå rätt (går på inner sidan av foten)

Sen så  shoppade vi på IKEA och så, jag fick detta av mamma:
ett shimrigt, röd/orange överkast =D

 

en vanlig golv lampa =D

 

en röd musmatta som kostade 5 kr! haha ;D

 

 

en fräsig skrivbordslampa :D

 

 

en as bra spegel =D

 

 

 

 

Köpte detta till mig själv:

en superfin kofta sak i spets,  150kr på rea, Cubus =D

en supermysig svart kofta sak, i väldigt stretchigt och fladdrig material, svårt att få en bra bild men ja, 75kr på rea på Cubus =D

 

 

hittade på ica Maxi, att dom hade eyelure ögonfransar, vilket är ett skiiit bra märke som fanns i london, köpte mina bästa ögonfransar någonsin därifrån så fatta lyckan när jag såg dem! dock så fanns inte dom nummer som jag hade men dom kanske kommer senare? :D

 

 

Sen vare 2 depend för 90 så passade på ;D

 

 

Ska få lite mer nya saker till mitt rum som bokhylla och så, men det får bli sen ;D

Kommentarer
Postat av: dorion

eyelure finns på sminkshop i stan? ganska dyra dock tkr jag...

2010-12-28 @ 21:42:53
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test