provprovprov och lite inlämmningsuppgifter

titeln säger allt. Har så dumt mycket plugg nu så jag dööörrr

2 prov avklara, igår= ekologi idag=ekonomi. Tror det blir VG på båda typ wiho =D

i mårrn äre miljövård vilket inte är så svårt ska plugga när jag kommer hem hoppas det också går bra =D sen har jag och lollo en religions uppgift att lämna in i mårrn också kom jag på nu, usschhaa hu ska vi hinna med det!?!?!

Skönt att den här veckan är slut snart iaf, så blire heeeeeeelggg!!!!!!!! åh vad underbart! vill göra nått kul då för jag haft så tråkigt, men vad!? har ni nå tips!?

PS: vi kanske har internet om några dagar bara! 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Paintball, laserdome, åka pulka, julshoppa, baka nomnom.... =P



Kanske att du kan visa upp en ny sminkning? =D Du är ju otroligt duktig! :O

2010-12-16 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test