Julen 2010

Firade hos mormor och morfar + morbror anders =D

 

Första julen som inte varit sådär as jobbig! förut tog allt så lång tid innan man fick öppna presenterna och det va så tråkigt att vänta, nu brydde jag mig inte lika mycket! hmm kanske jag håller på att bli vuxen! OHNOES! D=

 

iaf så va kalle anka bättre än förut, åhh haha Robin Hood<3

 

Ja sen så efter min vegetariska julmiddag så fick vi öppna presenterna och jag fick så sjukt bra saker i år så jag måste visa! =D

sitter och chillar och märker inte att nån fotar oss med min mobil hahaXD

 

HAHHAHA såhär ser syrran ut när jultomten kommer!!

sen så fjanta vi runt massa XD

simona, anders och morfar

 

 


 


kisses<333
blåa linser!!
INGLOT paletten! =D sjukt bra!! =D
sötaste halsbandet evur! =D
nu orkar jag itne lägga upp fler men fick så mycket masa choklad också =D nomnom!

Eftersom det är en sminkblogg så tänkte jag lägga upp mitt smink, men råkade fota dom i raw och orkar itne krångla med det på min super sega dator, så ni får klura ut sminket från dom här bilderna ;D

Kommentarer
Postat av: Bela

Jag har säkert sagt det 350 gånger hittills i år men den där hårfärgen är sjukt snygg och passar dig bra!!

2010-12-25 @ 20:58:41
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad bra du var på engelska :o !

2010-12-25 @ 21:16:06
Postat av: Anonym

fin du är!

2010-12-26 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test