Im blue da-bedi-dabe-dai!

Som jag sa igår så fick jag blåa linser i julklapp av mina syskon! =D

 

sjukt läskigt vare, dom va så ljusa så jag trodde inte det skulle synas, men det gjorde det, och inte lite heller!

 

Såg ut som en sån där mystisk unge i en film som aldrig säger ett ord, bara stirrar och har nån amgisk kraft hehä! ;D

lärde mig sjuuuuukt mycket! provade massa, märkte att ljus rosa/lila blir bara blaskigt och att tar man en mellan blå närmast ögat så smälter ögonfärgen in =inte bra, så jag testade lite olika och hade ljust längst in och lite mörkare sen blev ganska bra!

 

 

och jag är ganska glad på ett sätt att jag inte har naturligt blåa ögon för det va mycket svårare att välja färger! ...eller så är jag bara van vid "mina" färger :O

 

 

snyggt vare iaf med blåa ögon! tyckte jag :D


Kommentarer
Postat av: dorion

rek. iaf kalla färger till dig eftersom ditt hår har en kall färg och även dina ögon nu :)

2010-12-26 @ 19:56:35
URL: http://blogg.daredesign.se/
Postat av: Cheryl Dumle ~

jag har blåa ögon, och det är seriöst jätte-jobbigt. X) höhöhöh.

2010-12-26 @ 21:48:00
URL: http://cheryldumle.blogg.se/
Postat av: fanny :)

jag har en fråga: jag har jätte bra ögonskuggor. men dom sitter inte hela dagen, finns det nån bra primer till det eller nått annat tips? :)

You look awesome!

2010-12-27 @ 13:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test