Dag 01 – Presentera mig själv

Hej!

 

Jag heter olyckligtvist Johanna och jag var född 1992. Vilket gör mig till en 18 årig liten flicka.

 

Jag studerar Media och inriktar mig på grafisk och foto, främst foto. (fast jag älskar film, 3d, webbdesign också!)

 

Jag älskar att sy, men har ingen symaskin! D= Jag älskar att sporta och röra på mig, de som känner mig vet att jag tar varje tillfälle att snurra runt eller så.

 

Jag vill bli bla makeup artist och hårstylist och fotograf, är väldigt sugen på att lära mig special effekts smink och jobba för nått filmbolag.

 

Jag dansar street och har nyss börjat med disco, ska även börja house nu och tycker att det ska bli mycket spännande! :D

 

Musik har jag alltid hållit på med, kan lite av allt men mest gitarr, sen piano, men även trumpet osv.

 

Jag tänker väldigt mycket och skriver massa saker hela tiden, ibland låt texter.

 

Jag har höga mål med livet och vill göra det bästa jag kan hela tiden, hatar att misslyckas så jag brukar undvika såna situationer.

 

Jag har bott i Oman i 3 år, vet ni inte vart det är google it! Jag träffade min bästis Stephanie där och vi håller fotfarande ihop! (vi va 9 år när vi träffades) Jag gick i en amerikansk/brittisk skola så lärde mig engelska flytande och fick även disciplin och blev ambitiös.

 

Ja det är väll typ så långt man kan skriva så folk orkar läsa? ;D

 

eller en sak till: min favorit plats på hela jorden är öknen

Kommentarer
Postat av: Hubba

Våda olyckligtvis? :O

Vad är det för fel på Johanna?

2010-12-28 @ 03:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test