Anonyma frågor

anonym: Fan vad bra du var på engelska :o !
jag är flytande eftersom jag bodde i Oman i 3 år mellan 10-13 år och gick då på en amerikansk-brittisk skola.

 

min engelska har försvenskats sjukt mycket dock =( (enligt mig)

 

jag har fått inflytande från usa, england, nya zeland, indien, syd afrika osv drf så har alla ord olika "accents"

 

det roliga är att när jag tänker (speciellt djupa tankar) så äre på engelska, jag är lix mer bekväm i att uttrycka mig i det också ibland (hela tiden) så försvenskar jag engelska ord så mina kära vänner garvar åt mig, så jag tror det finns massa svenska ord som inte finns.. XD kuul!
aja så thats why

 

(drf är jag inte så bra på svenska, eller svensk stavning också! men jag gör mitt allra bästa för er! =D)

 

jag och min bästa vän stephanie i oman =D (hon kommer ifrån syd afrika)


(jag va BRUUUN!)


 


 

anonym: när tar du studenten och vilken skola går du på?:
2011! bara ett halvår kvar! MP3B TJALALALALA!! :D jag går på sundsvalls gymnasium =D

Kommentarer
Postat av: ZK

ååå bor du i S-vall har aldrig sett dig! (och jag skulle märka om en rosa hårig tjej gick förbi) :) älska din blogg<3<3

2010-12-25 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test