isadora graffiti nails!

Hej!

 

idag var jag på stan med johan, vi (jag) kollade om affro hade nå löshår åt mig men det hade dom inte för dom hade bara min färg på 45 cm ! :((((( (rosa-röd)

 

sen fixade jag så att jag fick helt nya skor i byte mot dom som klacken gick av på. (samma skor då:P)

 

sedan fick jag syn på isadoras nya graffiti nails! det är ett nagelack som man målar på ett vanligt nagelack och eftre 30 sec så flagnar vissa dlear bort och man får en as cool effekt! ;D

 

jag köpte en gul och en svart (och en helt vanlig svart)

 

 

första gången gick inte så bra, inte andra heller. men 3e gången så gick det bättre! =D

 

 

(på 1 och 2 så har jag svart under, dom andra har jag lila, för jag hade lila innan och orkade inte ta bort den och byta till svart)

 

som ni ser så äre fail på 1&2 och hyffast på resten, men det blev bättre och bättre

 

 

TIPS:
-vänta mer än 4 min på att bas nagellacket ska torka, det står 4 min men du väntar heldre mer än för lite, annars kladdar det ihop dig.

 

-stryck på hyffast mycket i ett enda drag. du har 1 chans på dig, drf det gick dåligt för mig i början för jag trodde jag hade tid med att fixa och göra jämt med det gula.

 

-ha mycket kontraster i nagellacken. tror det är bättre om basen är ljus och "graffitin" är mörk. men jag bara tror.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Åh,va fränt :D Måste testa!

2010-08-04 @ 22:35:21
URL: http://thelifeofsara.devote.se
Postat av: Anonym

cool

2010-08-05 @ 09:42:04
Postat av: Moa

Jag har testat , skit fräckt verkligen !



Men det blev inte så bra ..

2010-09-24 @ 20:09:42
URL: http://moawallinder.blogg.se/
Postat av: :)

Jag har också testat, mitt blev jättebra! ungefär som på reklambilden :)

2010-10-18 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test