review- studio secrets professional primer

hej! eller god morgon!

 

Kommer ni ihåg att jag fick massa gratis smink för ett tag sen?

 

jag van genom att motivera varför jag skulle vinna på loréal's egna hemsida, jag tror det fortfarande går att tävla!

 


 

IAF

 

så tänkte jag skriva här i bloggen om dom olika produkterna.

 

och vi börjar med studio secrets professional primer.

 


 


 


 


 

Det är en ljusrosa mjuk typ mousse som man lägger på huden innan foundation och allt.

 

På nått mirakulöst sätt så gör det så att mörka ringar, rynkor och röda fläckar försvinner!

 

Och man känner sig väldigt fräsch efter!

 

Den riktar sig mest mot medelålders kvinnor, tycker jag. Eftersom den inte såg SÅ stor skillnad på mig, men en enormt stor skillnad på min mamma!

 

Burken är ganska liten och har för mig att den kostar en hel del. Nu kanske det inte är så många medelålders kvinnor som läser min blogg, men du som läsare kan ju alltid tipsa era mammor/fastrar/mostrar osvosv =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test