naglar + basket = inte sant!

Hej!

jag råkade glömma bort att skriva i går! opss!

men jag va på stan lite och så hade det trevligt =D

DET ÄR JU VÅR NU !!!!!!!

ihh soo anywayysss, idag på idrotten hade vi ergonomi i 2 grupper. så när min (första) gruppen va klar med det så skulle vi typ, spela innebandy eller nått. men, alla stack ju^^ så det va bara några tjejer kvar och sen trodde jag att vi slutat när läraren kom men icke!

sätter han igång jag och 3 andra tjejer i en intensiv 2-2 basket "match" ! hahah de va kul, meeeen precis efter det skulle jag ta ID kort, och då vill man inte se äcklig och svettig ut då! men samtidigt så vill man ju ha MVG! OCCCCHH NAGLARNA!!

en av mina föredetta "långa" naglar gick av, och en nagel typ, sprack i mitten och gör sviiiiinnnn ont:(

om inte jag får MVG så vet jag inte vad jag gör!

nu blev det långt men det kan vara kul.

Jag sitter på min lill-syrras dator just nu, mitt internet funkar itne.. även fast det är samma anslutnings sak? och hennes msn funkar inte... :(

jaaa de va väll det^^

tudeluu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test