GAAHH!!!

NU SITTER JAG OCH DÖR IGEN!

 

 

NU FUNKAR DET ATT KOLLA PÅ VIDEOS PÅ MTV.COM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

AIHNJUIGHAIIHIHHOHOHOHAHAHAREONEUH4EBOY8N37TW26!!!!!!

 

så jag ska se season 4 nu, har sett dom andra 3, och, nu är jag på episode 2 och hitils har ingen crew fått mig att tappa andan.. men det gjorde "AfroBoriké" precis nu!!!!!!!!! (bilden)

 

HELT GALET AAHAHWHAWAWAWAGAGAGAAG!!!

 

 

http://www.mtv.com/videos/americas-best-dance-crew-season-4-ep-2-beyonce-challenge/1618666/playlist.jhtml

 

 

om inte länken så kan ni gå in på mtv.com>shows> americas best dancecrew>full episodes>välj vilken

 

SE TILL så att ni är på USA's mtv, och inte sveriges!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test