för er alla nyfikna som inte vet nått

hej

 

tänkte bara skriva att jag vet att det gått fort för mig och johan, det va inte direkt meningen, men det känns bra och det känns rätt så varför inte?

 

sen hade jag tappat känslor för agge länge innan vi gjorde slut så jag hade redan kommit över han, det va drf det gick så fort det också.

 

Agge vet om johan såklart och är OK med det och vi är fortfarande bra vänner.

 

om ni har några kommentarer eller frågor så kan ni gärna komma direkt till mig. skulle uppskattas ist för att det bara babblas bakom min rygg när ni inte vet nått.

 

 

godnatt!

 

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test