En regnig dag

Hej!

 

 

Träffade tjejen jag ska praktisera hos idag, hon har sin egen makeup-artist firma och jag ska få följa med henne i 3 veckor =D =D =D =D

 

ihh jag längtar =D

 

 


och ja, när jag vaknade så var det hyffsat soligt och varmt, så jag tog på mig leopard strumpbyxor.. nu regnar det.. haha och jag hade inga planer på att det ksulle regna just idag så jag tog inte med mig nå paraflax så nu är håre ganska så genomblött :(

 

 


 

 

annars har jag inte så mycket säga om idag, kanske lägger upp ett cupcake recept.. hmm maaabyyy.. jo jag gör nog det:O

 

tudeluu!

Kommentarer
Postat av: Me

Osäker på vilket parti du ska rösta på i höstens val?

Min blogg kanske kan vara till hjälp.

2010-04-18 @ 16:27:33
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test